Tuesday, December 20, 2011

4- mini pelamin

boleh dikatakan majlis pertunangan saya ni kebanyakannya DIY..dalam banyak2 yang saya buat sendiri, saya rasa mini pelamin lah yang paling saya suka sekali..


saya nak fokuskan kat bunga tu..bunga tu DIY ye..saya buat guna tisu..saya dapat idea buat bunga ni dari blog kina yang glamor tu..kina buat bunga tu untuk mini pelamin nikah..cantik kina buat..

buat bunga tisu ni senang je..tapi agak leceh sikit..kalau bunga ni sikit tak nampak cantik sangat..kalau buat banyak2 baru nampak cantik..





saya takde amik gambar step by step nak buat bunga ni..nanti kalau sempat, saya buat entry untuk step by step buat bunga ni ye..

3 comments:

aimi said...

cantik mini pelamin nie..nice & cute..nk tiru wat buka tisu la dila..hihi~

dila v(^_^)v said...

aimi..sila2..buat awal2..nanti boleh buat byk2 n x kelam kabut..hehe

Sharz said...

awak..cantik sangat bunga tue!!! betulla bile kumpul banyak2 baru nampak cantik!!

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template