Monday, December 26, 2011

8- hantaran lagi

ok, as i promise kat entri yang lepas..entri ni saya tunjukkan hantaran dari pihak lelaki..

si dia kata nanti nak bagi dragon ballzz..skali dia bagi dragon fruits betul2..buah ni favourite mak saya..pandai amik ati bakal mak mertua..hehe

baju kurung siap dan tudung..saya memang minta baju yang da siap jahit..senang..tinggal pakai je..

sirih junjung

bekas cincin..cincinnya da xde sebab saya da pakai..envelope hijau tu duit hangus..

telekung

coklat..yummy!

kek
semua hantaran ni akak si dia yang setelkan semua..dia cuma bagi duit dan tak perlu fikir apa2..bestnya la kan..

2 comments:

dhiera said...

bekas2 yg kamu guna untuk letak hantaran comel2 la~

dila v(^_^)v said...

thnx dhiera ^_^ ni hantaran from my fiance..cute kan..saya pon suka :)

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template