Wednesday, March 7, 2012

32- Ujian Kesihatan Pra-Perkahwinan

Banyak urusan nak setelkan sebelum kahwin ni kan..Kursus kahwin saya belum pergi..Rasanya saya akan pergi bulan 4 nanti..Ujian kesihatan pon saya tak buat lagi..Tapi disebabkan ujain  kesihatan ni valid for 3 month je, so rasanya saya akan pergi buat checkup bulan 9 atau 10 nanti. Tadi sajelah menjengah Dealmates sebelum start buat kerja.. Saya jumpa ini..




Sebenarnya saya ada confuse sikit and nak tanya b2b yang lain. Yang saya tahu kita perlu lakukan HIV test sebelum kahwin. Ada tak ujian2 lain yang kita wajib buat jugak? Thalessemia test kita kena buat jugak ke? Saya tak tau lah deal ni cukup lengkap ke tak untuk ujian kesihatan sebelum kahwin. Apa pendapat b2b lain?

Oh ye, kalau nak jenguk deal ni boleh klik sini ye..  

1 comments:

aimi said...

dila..hanya HIV test je wajib..v(^_^)v

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template