Saturday, March 24, 2012

34- Picture Worth a Thousand Word

lama tak update blog dan tiba2 update blog nak bgtau yang saya da book OP utk wedding nanti..dengan harga yang berpatutan dan affordable saya dan si dia memang dah setuju nak amik Capital Captured as our OP untuk merakam setiap moment dalam majlis kami nanti..meh tengok sket hasil Capital Captured ni ye..






not bad kan hasil dari Capital Captured ni. Saya amik Capital Captured cover untuk majlis di rumah saya dan di rumah si dia skali..sebenarnya kami malas nak pening2 kepala sangat fikir untuk wedding ni so lepas discuss dan tengok hasil kerja diorang, kami pon terus decide nak book terus..lagipon Capital captured ni owned by my friend dan dia offer harga yang sangat berpatutan yang saya rasa saya takkan dapat dari photographer lain..hasil kerja mereka pon saya dah tengok sendiri dan saya dan si dia pon suka..

nak tengok lagi hasil kerja Capital Captured ni boleh la jenguk2 website diorang ye..


p/s: lega OP da setel..fuhh~

3 comments:

Anis_Apis said...

yeay!!! dah ada date la ni???

dila v(^_^)v said...

hehe..yeaaaaayyy..insyaAllah bln 12 ni jamme..time aku kawen nti ntah2 ko da uwek2..hihi..

dhiera said...

wow.. dah ad OP. best2!

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template