Sunday, May 13, 2012

39- hantaran ooo hantaran

saya plan nak siapkan hantaran awal2..sebab saya tahu, bila da nak dekat majlis nanti mesti saya sibuk sangat nak setelkan baaaanyak benda lain..tapi pening jugak fikir pasal hantaran ni..warna tema kan saya pening2 lagi..saya rasa saya nak hentam warna-warni jela..boleh x? hehe..

saya nak hantaran yang x payah saya keluar duit banyak sangat  n at the same time mestilah kena comel lote, cute dan sewaktu dengannya..test punya test, dapat idea nak hias dengan bunga macam ni..


xtau la ok ke x ek..nak kena siap n deco betul baru nampak kot nanti..oh ye, bunga ni saya buat guna kertas..pastu saye tambah sikit dengan pearl yang saya beli untuk baju nikah tu..tengok skali rasa macam ok..tapi bila tengok banyak2 kali rasa macam buruk pulak..haha..rasa2nya ok ke bunga tu ek? any comment? 



8 comments:

SOULMATE is said...

Cantik je dear.me too wat felt flower tuk deco hantaran sy nnti..huhuhu

ciksusu said...

nice!!

dila v(^_^)v said...

soulmate: felt flower pon cntik jugak kan..slmt DIY :)

ciksusu: thnx :)

Orkid said...

buat tutorial plssss! even xtawu la buat ke x nnt hehee

(●*∩_∩*●) said...

Comeynye bunge tuuu ~ :) hehe

Miss & Mr. W said...

cntik :)

dila v(^_^)v said...

orkid: nti i buat tutorial k..sng sgt buat bunga ni..

dila v(^_^)v said...

sue: comey ke? hehe..thnx :)

Miss & Mr. W: tq!

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template