Wednesday, May 23, 2012

43- Phototalkz

ingat tak dulu saya ada cerita pasal nak print gambar tunang kat entry ni..saya ada beli coupon voucher dari Jigocity..Jogocity ni ala2 Groupon juga..due datenya 18 Mei..so kelam kabut juga la saya siapkan..tak sampai 5 hari saya submit design kat phototalz, saya da dapat pon album tu..cepat juga servis diorang kan..meh nak share sikit..saya ni tak pandai design2 ni..main hentam je..

cover depan..ntah pape..haha

haruslah letak muka sendiri besar2 kan..self obses..haha

us
        
cover belakang..promote blog sendiri..tapi tak center pulak tulisannya..


album ni ada lebih kurang 40 pages..ok la..saya puas hati..at least ada juga gambar buat kenangan.. :)


4 comments:

dhiera said...

senang x nak susun atur dia? saya guna photobook je..

dila v(^_^)v said...

dhiera, software phototalkz ni mmg lbh kurang mcm photobook..rsnya photobook lg byk features..

Sharz said...

hmm..bestnyer!! sampai sekarang tak print lagi gambar..malas sangat!huhu.. =p

dila v(^_^)v said...

Sharz, saya pon mls sbnrnya..tp sbb da nak due date terpaksa la rjn2kan diri jugak..kalau x, rugi je due date lps cmtu je kan..hehe

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template