Monday, June 18, 2012

49- Aimi's wedding

tiba2 rasa nak cerita2  sikit pasal wedding kawan saya..Aimi ni coursemate masa saya buat degree dulu kat UTM..wedding end of May..26 May rasanya..lupa exact date..haha..Aimi duduk Kuala Krai, Kelate..so, menuju ke Kelantan la kami..1st time saya nak pegi wedding kat Klate ni..layan gambar jela ek..

Puan Aimi dan pasangan..memang nampak seri pengantin aimi..sweet je..
Pengantin sempoi..touch up muka sendiri je..

pengantin berarak

hantaran theme merah putih..theme kelate warrior..hehe
hantaran lg..banyak jugak hantaran sebab aimi x tunang..so, masa nikah ni  bagi lebih sikit..

ni la coursemate saya masa degree dulu..perempuan ada 8 org je..2 x dapat datang..sorang kat Aussie buat master..sorang lagi ikut husband dia study g Jepun

coursemate perempuan+lelaki yang datang


Alhamdulillah, Aimi da lepas dah pon..majlis yang sederhana tapi meriah..pengantin comel..nampak sangat berseri..saya doakan Aimi bahagia bersama pasangan dan kekal hingga ke akhir hayat..Aminn..



p/s: bulan 12 nanti jemput datang majlis saya pulak ye..hehe


3 comments:

aimi said...

terharu dgn pos nie..blog sndr dh mls nk nuis..hihi~hantaran tu wat sndr tau..beli brg, semua gubah sndr..caye tak..??hihi~

dila v(^_^)v said...

hihi..buat simple entry je..gmbar pon cilok bdk2 ni..tula, buat sendiri lagi puas ati..x kisah la org ckp ape, yg penting sendiri puas hati..berbaloi-baloi..hehe

Amalina Ali said...

Nana ada buat GA. jom join!

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template