Thursday, June 28, 2012

52- Comforter Set

AEON Ayer Keroh ada JCard day hari ni..dari minggu lepas lagi saya dah aim nak beli cadar pengantin waktu JCard..alkisahnya tadi pukul 10.30 saya sampai ke AEON Ayer Keroh..dekat sejam jugaklah pusing2 cari parking..kalau ikutkan hati memang rasa nak balik je..tapi bile mengenangkan time ni saya boleh dapat cadar murah so terpaksa la pusing2 jugak sampai jumpa parking..alhamdulillah, akhirnya dapat jugak parking..dan destinasi dituju mestilah bahagian cadar..

gigih saya pusing2 nak dapatkan cadar yang berkenan..orang memang ramaiii sangat..pening dengan keadaan orang yang bersesak2 ditambah lagi dengan pening tak tahu nak pilih cadar yang mana..akhirnya, saya pilih cadar yang ni..

set ni ada 1 comforter, 1 queen fitted sheed, 2 pillow case n 1 bolster case

simple je..lepas kawen nanti boleh guna lagi..
harga sebelum..mahalnyaa..kalau harga macam ni memang saya tak mampu
harga selepas..masih dalam budget..x boleh rotate gambar ni..saya pon tak tau nak rotate macam mana..huhu
alhamdulillah..selesai untuk cadar bilik pengantin nanti..lepas ni kena fikir macam mana nak deko bilik pengantin pulak.. :)


4 comments:

Sharz said...

cantik!! dan yg penting murah giler!!! 400thread count mesti sejuk tido lam aircond!! =)

dila v(^_^)v said...

hehe..tula..murah kan sharz..sebab tu la sanggup bersesak2..nak dptkan murah punya psl.. :)

BIE said...

wah.. berbaloi la dila. Ni la untungnya buat persiapan awal kan. Kita menang memilih.. :)

dila v(^_^)v said...

bie, memang berbaloi2..bukan beli comferter set ni je, dila siap borong bantal lg..mmg penuh troli..hehe

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template