Wednesday, August 1, 2012

62- Progress hantaran

tengok ticker lebih kurang 4 bulan lagi towards my big day..progress hantaran setakat ni ada la gerak sikit2..barang2 untuk letak dalam hantaran boleh dikatakan semua dah ada..yang tinggal cuma coklat, buah yang tak boleh siapkan awal2..alas untuk hantaran saya cuma guna polistrin empat segi yang saya hias simple je..baru siap 2..perlu siapkan lagi 5..bunga2 kertas untuk hantaran pon tak gerak2 sejak dari haritu..duhh..malasnya..

bunga2 yang saya nak guna untuk hantaran

pearl untuk hias hantarn pon da tinggal sikit..kena beli lagi
alas untuk barang hantaran saya memang simple2 saja..saya balut poistrin empat segi tu dan hias dengan pearl kelilingnya..saya sebenarnya nak tiru konsep macam hantaran wawa dari blog nak dah kaweng tu..ni wawa punya hantaran..



semua gambar dari blog wawa ye.. 
hantaran wawa design by filmshotartifact..saya sangat adore every single thing yang filmshotartifact buat..sangat simple dan cute..suka sangat..untuk hantaran wawa ni, just guna papan alas yang dan barang2 hantaran dihias dengan paper flower..sangatla comel..so, saya pon nak buat simple2 tapi cute juga..just gunakan alas yang dihias dengan pearl dan deco barang2 tu dengan paper flower..

gambar alas hantaran dari tepi
outcomenya taktau lah macam mana nanti..harap ok dan cantik dalam gambar.. :)




4 comments:

ciksusu said...

sweet ;)

Rahmah said...

wawa...nmpk sgt cnti....simple tp cik mah suker lah tgok....xsbr nk tgok last outcome..semoga berjaya....
cik masih tercari2 idea lg...hehhe

P E T A K B U N G A said...

comel dah tu

Huda Luna said...

cantikkkk nye
mesti bila dah siap lagi cantik


filmshortartifact semua design dia cantik

awak pun leh buat secantik dorg

gambate!

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template