Tuesday, August 28, 2012

64- sue's wedding

wah..lamanya tak update blog..xdela bz sangat pon..cuma takde apa yang nak ditulis..entry kali n saya nak share wedding salah sorang b2b..oopss..skrg da jd ex-b2b la kan..

alhamdulillah saya sempat juga singgah wedding sue..tuan punya blog My Wedding Prep..sue ni sebenarnya junior coursemate saya masa kat utm..tapi saya tak pernah perasan dia dan dia pon tak pernah perasan saya...jumpa pon kat blog..disebabkan tengah hari tu saya dan en.tunang attend wedding kawan en.tunang di kota tinggi, so kami gerak lambat dari kota tinggi ke muar..sampai umah sue dalam pukul 4 ptg macam tu..orang pon da tak ramai..membebel panjang2 pon tak guna..meh la kita layan gambar yang tak seberapa ni..

pemandangan canopy..amik gambar dalam keta je ni.. :)
meja makan beradap.tema peach..comel kan..

guestbook corner yg comel +  brown paper beg hasil kerja tangan  sue.. :)

gambar dengan sue n hubby ^ _^
sorilah kalau gambar tak berkualiti..amik gambar guna handphone je pon.. :)

kepada sue n husband..selamat pengantin baru..semoga bahagia n kekal hingga ke akhir hayat n jannah..cepat2 dapat baby! ^_^








4 comments:

InaYusoff said...

comey pengantin dan yang mengapitnye tuu..

:p

dila v(^_^)v said...

hehe..tengkiu dari pengantin dan yang mengapitnye tu..kikiki

S.U.R.I.A. said...

yunk...
check my entry

tahniah yunk

http://sepetgurl.blogspot.com/2012/08/pemenang-pelamin-yg-diidamkan-tetapi.html

(●*∩_∩*●) said...

Dila!!!

Thanks datang dila :)
Doakan perkahwinan & kehidupan baru juniormu ini eh :) hehe

btw, congrats menang hadiah!! hehe

 

JOURNEY of c.h.e.n.t.a Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template